No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Imelise maapähklivõi kommid

by - esmaspäev, märts 12, 2018



See lihtne maapähklivõi kommide retsept on kerge ja kreemjas ning hämmastavalt lihtne valmistada! Mitte keegi poleks arvanud, et valmistamiseks läheb vaja vaid nelja koostisainet ja mõni minut valmistamiseks. Kui ma olin väike tüdruk, siis minu vanaema õde valmistas alati igal koolivaheajal suure potitäie maapähklivõi komme. Ma poleks arvanud, et miski võib maitsta nii hästi.
Ma kujutasin ette, et maapähklivõi kommide valmistamise protsess on midagi keerulist, mis vajab kommide termomeetrit ja spetsiaalseid suhkruid ja veidi ka haldja tolmu :D. Kommid näisid olevat sellised, et seda oskavad vaid toredad tädid teha…miski mida ei ole kunagi võimalik asendada millegi surelikuga nagu mina. Seega siis kui ma leidsin aastaid hiljem selle super kerge maapähklivõi kommide retsepti perekonna kokaraamatust, olin ma šokeeritud kui nii võib öelda.

Selles on vaid neli lihtsat koostisainet!

Ma olin nii põnevil, et see on nõnda lihtne kommide valmistamise retsept, millest ma unistasin nii palju aastaid. Ja see partii mille ma tegin sai sama maitsev kui minu vanaema valmistatu! Nüüd ma tean, et mul on võimalik saada oma lemmik maiust siis, kui mu hing seda ihaldab. Peagi sain ma kuulsaks oma sõprade seas selle imemaitsva maapähklivõi kommidega. Kuid nüüd saad sinagi oma sõpru üllatada, imemaitsvate kommidega!

Valmistamise nõuanne nr. 1 :
Vaatamata sellele kui palju ma armastan naturaalset maapähklivõid, ei kasuta ma seda selles retseptis. Olen kindlaks jäänud traditsioonilisele kreemjale maapähklivõile.

Valmistamise nõuanne nr. 2 : kommide tegemise protsess töötab kõige paremini kui te panete vahu ja maapähklivõi kaussidesse, enne kui lisate sinna juurde piima ja suhkru segu. Nii saate te need lisad kiiresti ja veendute, et kõik seguneb omavahel hästi ilma eraldamiseta.

Koostis:

Suhkur – 250 gr
Vahukommide vahtu (sulata komme) – 200gr
Kreemjas maapähklivõi – 340gr
Piim – ½ tassi

Valmistamine:

Püreesta maapähklivõi või pane väiksesse küpsetusvormi ning aseta kõrvale.
Keskmisel pannil, segage piim ja suhkur, ning kuumutage see keemiseni. Jätkates keetmist, segage seda pidevalt kolm minutit.
Võtke pann tulelt ja lisage maapähklivõi ning vahukommid.
Segage kuni see on täielikult omavahel segunenud.
Valage see küpsetusnõusse. Laske jahtuda toatemperatuuril ja siis pange külma.

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate