No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

LOODUSE IGAPÄEVASED KINGITUSED

by - pühapäev, juuni 18, 2017



 Jalutades Taadiga mööda metsi ja jõekaldaid, märkas õpilane, et Taat pistis oma nahkkotti küll männikäbi, küll kuivanud oksatükikese, kivi või linnusule või veel midagi. Tudengit intrigeeris see, et Taat oma leiud nii kähku ära peitis.

“Mida see kõik tähendab, Taat? Mida te kõigi nende asjadega teete?”

“Need on Loodusjõudude kingitused.”

“Ja kuidas neid saab kasutada?”

“Nii kuidas soovid, võidki kasutada. Nemad, need Talismanid, t ä i d a v a d  s o o v e.”

“Nagu Võlukepike?”

“Nad ongi Võlukepikesed. Iga selline ese on võimeline täitma ühe su soovi. Kuid ainult sinu oma! Sellepärast ma peidangi neid Kingitusi.”

“Et ära ei kaetaks?”

“Ei,” kostis Taat muiates. “Et Jõud ümber ei mõtleks ja ära ei pageks.

See, et ringi kõndides on miski su tähelepanu kõitnud, ei ole juhuslik. Jõud on see, mis teeb sulle Kingituse. Ei tohi aega viita, ümber mõtelda, passima jääda, et kus ja kuidas seda kasutada, vaid kiiresti üles võtta! Võtta ja tasku pista!

Nii, nagu seda mina teen, või veelgi kiiremini.”

“Kas ka mina saaksin selliseid Kingitusi?”

“Kui Loodus sulle annab. Kuid ta on lahke ja annab Kingitusi kõigile. Ainult et Jõud on neis erinev. On vaja pidevalt sõbrustada Loodusega, ei tohi teda solvata ega raisata tema rikkusi.”

“Kui mulle hakkas silma see kuivanud oksake seal, see mao moodi – kas tema saab minu Talismaniks?”

“Saab.”

“Ja täidab iga soovi?”

“Sooviga ära kiirusta! Soovid peavad olema mõistlikud ja mõõdukad. Kui sa oled enne leidnud soovi ja siis hakkad otsima Kingitust, ei too see head. Jõu kingitused on alati o o t a m a t u d !

Neid ei oodata – nad ilmuvad ISE.”

“Kuidas neid kindlaks teha, et mitte eksida?”

“Raske seletada. Sisimas justkui keegi ütleks: “Võta.” Ma kuuletun sellele häälele ja võtan, teadmata veel, kuidas seda Jõudu kasutan.”

“Kuidas te neid Kingitusi kasutate?”

“Nende Jõu abil ravin mõnd patsienti. Või siis aitan haigetel nende häid kavatsusi teoks teha.”

“Kuid te ütlesite, et Talisman on individuaalne ese? Kas ta siis saab teisi aidata?”

“Ta täidab leidja soove. Aga minu soov ongi hoolitseda nende eest, kes on tulnud minu juurde USALDUSEGA. Ma hindan usaldust: see on mulle parim armuand Maailmalt. On meeldiv, kui sinu abi vajatakse. Eriti, kui vanaks jääd.”

“Kas ma täna võin leida head võimast Kingitust?”

“Kingitust ei leita. Ta ise leiab su. Kas sul täna on õnne? Ei tea, kuid kui sa suudad loobuda leidmise soovist, siis võib-olla saadki midagi Looduselt kingiks. Teadlikult üleskorjatud asi – see pole Jõud, see on vägivald. Väike küll, kuid siiski vägivald. Kuigi – ega seegi keelatud ole.”

“Kas neid Looduse Talismane võib edasi kinkida?”

“Seda ma teengi õige tihti. Ning kui inimene suhtub sellisesse kingitusse hoolikalt, on Jõud tema suhtes heatahtlik ja kaitseb teda mis tahes ebameeldivuste eest.”

“Aga kumb on tugevam: inimese Talisman või Looduse Talisman?”

“Inimene – see on emotsioonid, hing. Loodus aga igavene õiglane Vaim. Looduse ürgelementide jõud on tugevam ükskõik millise inimese emotsioonidest, välja arvatud muidugi Meistri kiretus. Sinu küsimusele ei saa anda kindlat vastust, sest Ürgelement võib olla esindatud ühes inimeses, Teadjas ja Tugevas. On Võimsa Vaimu Inimesi, kelle kingid on niisama tugevad kui Jõu Kingid. Kõik oleneb mis tahes olemises peamisest – vaimu tasemest. Mis asi on esmajärgulise tähtsusega? Vaim!

Nii ma püüangi kogu aeg sulle õpetada seda Tumedate Tuuma – Vaimu!”


Katkend raamatust Teadmataadi tarkusi

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate